onsdag 10 februari 2010

Opazo´s all day!



Måste bara visa världens sötaste lilla Leah!Puss på dig säger Aurora!

Natten spenderades mest i vaket tillståd för mig och barnen-tyvärr.Aurora snorade och febrade på och Astor var bara på så himla bra humör och skrattade och sparkade runt!

Mathilda och Aurora,kusinerna!




Natti och Astor!

Gubben i lådan!haha
Idag var vi hos Jorres mamma, det blev visst hela dagen.Jag lagade mat och vi käkade och hade det trevligt!Sen kom vi hem och huset var i stort sett i kaos så jag fick börja städa..IGEN...haha


Astor hade sina nya kläder på sig idag,snygging!haha han ser ut som en "man" på den här bilden...Så himla stor,usch det går så himla fort!
Nu måste jag hänga tvätt,IGEN.
Min karlslok kollar på sin jädra fotboll så han får man ju ingen hjälp av!
Polerade golven gjorde han iallafall i söndags,så nu kan alla som hälsar på halka runt ännu mer haha!Spegelklart!
See u around!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar