söndag 2 maj 2010

Summan av kardemumman...

Jaha uppdatering av bloggen har ju varit sjukt dålig senaste månaden...vet inte varför,eller jo jag har banne mig inte haft tid!Har gjort saker varje kväll!
Aurora i hennes nya Adidas!I fredags(Valborg) hade vi träff med Freja och Nettan,Lilla Italien var det planerat och lek...

innan jag skulle hysteri fixa allting inför kvällen.Hur som helst så blev jag inte klar med städandet till den tiden vi bestämt så Aurora fick springa ut och leka lite innan jag kom ut!Sen gick vi ner till en lekpark nära oss och ungarna lekte lite. Jag lekte daggmask-saviour,och räddade typ 10 stycken från totaluttorkning

-lite Jesscia Simpson men jag vet inte varför,I just did it...haha deras hyllning till mig efter!hahahSen gick vi och käkade,kebabrulle och pizza bjöds det på!Nettan bjöd,tack för lunchen!Sen gick vi hem!Men Aurora fick stanna kvar med dom och leka!Vilket passade perfekt för mig som behövde fixa lite!Auroa kom hem efter någon timme,när jag fortfarande sprang runt med en skurkärringstofs på huvudet och mjukisbyxa så plingade Jennie på dörren,en timme tidigare!Haha jag hade inte hört när hon ringde och sms:ade!Det gjorde inget men jag hoppas hon inte tyckte jag var helt galen som inte tyckte att Astor behövdes tas upp då hans skrek...han är ju som han är...As you know...haha fixade och donade och klockan blev sex...då alla skulle komma, med alla menar jag Pontus och Mikaela och lilla Minou,men dom kom lite senare,precis samtidigt som Jorre,Robin kom typ 20 minuter efter!Men det blev perfekt...Alltså jag sög verkligen den kvällen,tog typ 2 kort,inget på maten som var i överflöd,hade gjort:"mitt kött",gambas al ajillo,buffalo wings,kycklingklubbor,pasta med pesto-tomater-mozzarella-ruccola,2 olika chorizo,salschicon,mortadella,parmaskinka med melon,ost och kex,chilenska piroger,chilensk aji(stark salsasås med korinader),kräftor och smörgås tårta...tor det var allt.jo juste,Hallonpanacottapaj-

men Jennie och Robin som gick hem lite efter elva hann inte få den tyvärr!Men hur som helst så hade vi askul hela kvällen!Jorre "lät" mig till och med röka...haha kanske inte så roligt men shit vad glad jag blev,muppigt...Mikaela och Pontus stannade till tre,alla ungar sov i stort sett under hela kvällen...haha bilden som lades upp på kvällen var verkligen under den roligaste tiden...hahahaha...Passoa och Moskiiiiitos,rosevin och Fanta och vitt vin,bacardi breezer pineapple,en cider 7.0 päron-konstigt att jag inte spydde med tanke på blandningen och mängden haha!jag och Jorre körde disken på en gång efter dom gått,så himla skönt att vakna till ett städat kök!Jennie Robin och Mikaela och Pontus, tack för super rolig kväll!Måste lätt göras om!haha VAD HOLLER DU PÅ MED....NINJO...hahaha shit måste nog ha varit den mest sagda kommentaren under hela kvällen!

Men shit,jag gick och lade mig kvart över tre,en timme senare tyckte min son att det var dags att gå upp,jag var så sjukt trött och lite snurrig i bollen hah men fick till slut lillen att somna om-tur för honom!Han vaknade ändå till vid sju och då fanns det verkligen no turning back!

I lördags var vi bara vi...hela familjen...mysigt och faktiskt inget tjafs...mellan någon...måste ju ha varit första gången på hundra år...haha
Mikaela kom föebi meed hembakta biskvier...hell va gott..haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar