tisdag 4 maj 2010

DAaaaaah!

BLIR HELT TOKIG,PÅ MIN JÄKLA MAIL!Höll på att tjafsa om uteplatsen till styrelsen...
När jag äntligen fått tummen ur...så försvann hela mitt långa och abc-rättade mail,hell!Wanna kill somebody just nu!åååh!Orka skriva om,jag som typ kom hem nyss...har jobbat!hallå?Hur dum får man vara,både jag och Jorre hade glömt bort att han inte skulle vara ledig imorgon!eftersom han ska vara hemma med Astor på torsdag då Aurora opereras!Så jag kan inte jobba imorgon vilket var grymt tråkigt,hade verkligen sett fram emot att jobba på Nybrogatan!

Men iallafall,igår gjorde Mikaela en upptäckt...haha Lätt att jag ska vara med och tävla...jag ÄR ju Miss.cupcake!Så typ imorgon eller på fredag då ska det bakas,och knåpas haha!

Jag köpte en söt sak till Astor idag från Mini Rodini på Nk idag...Kanske inte världens finaste men lätt världens skönaste...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar