fredag 14 maj 2010

Barn,barn och mer barn!

Hejsan hoppsan!
Igår var vi hemma hos mamma,Aurora som sov hos morfar och Susanne onsdagen till torsdagen kom dit lite senare,vi käkade lunch och sen gick vi och mötte upp Ingrid mammas jobbarkompis. Sen kom mormor också och då bestämde jag att vi skulle grilla,Jorre kom också och sen Anders!

Tojboy var skrattig och söt igår..på rätt så bra humör!Så det blev grillfest!jätte roligt och mysigt belv det.Sen tog jorre och Aurora cykeln hem och jag gick lite senare och visade Ingrid vägen till bussen.Städade helt mycket men gick jag och la mig skiiitsent...

Idag ringde jag mormor tidigt på morgon,hon skulle vara barnvakt åt Svante och Greta idag!
Dom kom hem till oss och vi käkade god lunch och drack lite vin!Det blev inte så mycket för mig dock!Sen gav vi oss ner till centrum för lite glass och fika.
Vi gick sen till en park och jag fotade järnet!Håll till godo...


Sen gick vi hem till mig och dom hämtade sina saker och gick hem.
Jag och Aurora stannade ute med Freja och Nettan,sen kom Mickis och hämtade vin till imorgon då vi ska ha lördagspartaj,bara hon och jag!

Passade på att flörta lite med Minou...haha SÖTUNGE eller vad?haha
Åh kolla in min lilla Tojboy,helt stor i sin vagn!

Mia kom förbi och hämtade lite babykläder som hennes kompis skulle kolla på,kanske skulle köpa något.
Tog in båda barnen sen och badade dom,sen åt dom sen lade jag dom!
KLippte precis Jorre och det blev så jädra bra,jag är fan grymmast på att klippa och det blev verkligen berättigat i måndags när jag tog mig an Porres man...haha
Jorre sa att han ska spara pengar till mig så jag kan gå en klippkurs...eller vad det heter,det vill jag verkligen!
Nu dricker jag en MOSKITO,ovanligt va?haha ska packa en väska och ta fram kläder tills imorgon,börjar 09.30 på NK och slutar 18.00 sen ska jag hem till Mickis. Hmm...det ska bli kul att jobba men att det ska vara 22 grader och sol för första gången på 100 hundra är ju sjukt typiskt...haha

Meeeen nu ska jag dra mig...Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar