söndag 2 maj 2010

BLAD...kolla blad...

Ventha Ventha,diu har en fågel...fågel...fågel,fågel..haha ni som vet skrattar just nu...ni som inte vet...haha skitsamma kolla fågelturken på youtube...
Idag körde vi hemma dag,Anders kom hut och blevklippt av mig på morgonen,sen gick jag och Aurora ut i lekparken,hon lekte ett tag sen ringde jag Mikaela och vi bestämde oss för en fika...!Så Jorre kom ut för att vara med Aurora,precis då ramlar hon av cykeln,slår sig på handen så det börjar blöda och ramlar rakt,alltså RAKT ner i den största vattenpölen....stackarn blev helt geomblöt!Hon gick in och en kvart senare fick jag ett sms om att hon sov!hoppas hon inte hålleer på att bli sjuk..igen!Sen kom jag hem och då käkade vi alla,sen såg Aurora Freja ute i lekparken så vi sprang ut...det var kul med lek i parken...vår park är rätt så jäkla boring men det var faktiskt rätt så roligt och skönt idag,det var varmt och soligt!Inte alls som på förmiddagen!Sen var det ju trevligt folk ute...haha
Jag och Aurora gick och handlade vid 8 helt sent men eftersom hon sovit så kunde hon få göra lite saker så hon kunde bli trött igen...haha
nej nu ska jag dra mig eftersom mitt nya liv börjar imorgon,så har jag "passat" på idag,har käkat choklad och druckit 3 moskiiitos...haha...känner att jag fortfarande inte helt tagit igen mig från Valborg hahah!
Jag kan inte gå en meter utan att kommentera bladen som börjat synas på träden...KOLLA BLAD...BLAD...BLAD...pekandes...haha
Imorgon blir det Eva och sen BVC sen powerwalk med Mickis sen leka med Noah och Sonja,Tisdag jobba,Onsdag jobba,Torsdag Aurora opereras,fredag vilodag!Lördag kanske middag borta...söndag inget planerat än så...Jorre jobbar hela kommande helg!shit busy week!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar