måndag 31 maj 2010

Eh vadå blogga?

Simone och jag pimlade lite på jobbet efter stängning!haha Sen drog vi och inhandlade Juicy tubes...
Simone och jag...FIERCE!


EHm...förätt...NÅGON!?Rensakv...euuu...det var sådär...vi var så jädra hunriga efter att ha väntat i typ 3 timmar,glömde tyvärr att ta kort på kvällens händelse i matväg...Sparris från Holland...hahaha vad var det puckot sa?Man äter med ögonen...vet ni inte det "tjejer"...Iddi...

Jag och Ellen!ROOOAW!

Mumsar på...

Den var lite äckelgod...

Efterätt...mmm

Ja som ni redan märkt funkar det inte så bra för mig att blogga just nu så jag tar "händelserna i veckan" och visar dom i bilder...haha

Ja i Onsdags var vi ju ute på Piperska muren med jobbet...det var kul men tyvärr var herrskapet runt omrking oss inte lika roliga...haha Simone,Ellen och Ann-helen och jag hade sjukt kul iallafall!
Vill bara säga till alla er som en gång handlat på Modevillan i Tyresö/Gudö...gör inte det igen..dom är inte så...så söta...hahahah SNAP!
Skönaste kommentaren som kom från en tytp 60-årig gubbesom satt och bråkade med halva folket...
-Som ett jävla dagis...
Moahahah kunde inte mer än skratta...Ska du säga gubbjäkel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar