söndag 23 maj 2010

Saturday night!

Vaknade upp till den underbara vädret i fredags och självklart är min första tanke att jag måste ut i solen...och det fort!Vi kom ut vid halv elva och gick till "vår" park...(min och Mickis),
dit kom sen även Mickis och hennes mamma och hennes kille och mamma. Ja vi var några vi käkade glass och fikade!Det var mysigt!Sen gick dom,och då passade vi på att gå ner och hälsa på morfar en snabbis,sen gick vi till Donken där vi träffade en gammal kompis.Aurora och hennes dotter Linn lekte och hade kul!Sen gick vi till centrum,där träffar jag på Mickis och hennes storabarn och det slutar med att vi hänger med dom ett tag...sen gick vi hem till vår park,och Kim och Douglas följde med oss och lekte vatten krig ett tag. Sen gick alla in och DÅ träffade vi en annan tjej som jag paratat med på gården förut,och Aurora lekte med hennes dotter fram tills att det var dags att gå in bada och äta och sen bums ner i sängen!Under kvällen har jag ångest över att jag inte solat ordentligt...den ångesten omvandlades sen till ångest över att jag inte haft en t-shirt på mig...check it out...jag har INTE en BH på mig...som man kanske kan tro...min axel...
Lördag!
Börjar med att vi skyndar oss ner till Bollmoravallen för att kolla på Kims fotboll match,dom mötte bajjen,förlorade dock...tråkigt,men Kim spelade sjukt bra!Jag gjorde svin goda islatte!Mmmm...
Hängde i centrum ett tag och härmade Micki och köpte guldiga sandaler...jätte fina...!
Astorpastor fick en jätte cool keps av Pontus,tack!
Sen bestämde vi att vi skulle hem till dom på kvällen och ta en drink..eller två!
Sen gick vi till hem till vår park och lekte med Nettan och Freja,vi hade kul som vanligt!
Jag drack vin ur min kaffemugg...haha för att mörka lite...

Sen kom Jorre hem och vi käkade en snabbis och sen gick vi hem till Mickis...
Vi hade så jäkla kul hela kvällen!Vi snackade och skrattade och hade bara helt urkul!

Idag söndag så var det ju skönt att det regnade...därmot hade det ju inte behövt vara en gradskillnad från dagen innan på typ 15 grader! fy satan...kallt...tråkigt!

Vi lekte ute ett tag med Nettan och Freja sen kom dom in till oss ett tag...i vårt bombnedslag...haha det spelar ingenroll hur mycket man plockar och städar här...a´jag tror det är ett spöke som stökar...sa Aurora idag...haha
Nej,nu ska jag fixa med tvätten...Inget planerat imorgon...får se vad det blir av...


Fick en sjukt söt bild mmsad idag från My och Oscar som är på Gran Canaria!Lilla Lo en riktig beachbabe!haha

1 kommentar: