torsdag 20 maj 2010

Grönan för heela slanten...

Hejsan hoppsan!
Alltså varje gång jag bloggars krivar jag om hur lite jag bloggar nuförtiden...men ni alla som känner mig vet att jag är rätt så himla busy just nu!
I söndags var vi på grönan och det var helt sjukt kul!Jag,Jorre,Michel och Aurora och Astor åkte in vid tolv tiden-precis lagom till deras öppning,vi kom hem vid sju tiden,hade jätte kul men det viktigaste var att Aurora hade kul och att döma av bilderna kan ni ju se att det hade hon...haha jag åkte tekopparna och elefanterna med henne,trodde jag skulle dö...haha,men det värsta var nästan "flygande mattan" nedför lustiga huset,SHIT,ingen luft när jag ville skrika haha,tyckte synd om Aurora att jag lurade upp henne i den...haha...det är "bara" som en rutschkana...
En söt pappa och Toj!
En trött Astor,han sov nästan hela dagen...rätt så duktigt med tanke på ljudnivån...
SOCKERVADD IT IS!
Jaaa..vad ska man säga?All in?
Grönan from far...
HElefantherna...haha
Auroa i lilla pariserhjulet...
Pappa,jag vill ha en bil...haha
Försökte få till ett lika fint kort som förra året men det ville sig inte med min kamera som dog...
Kärlekstunneln,om ni tittar til vänster om mig kan ni se Astors snutte,för Astor åkte han med!haha
Langos-ett måste på Grönan!
Aurora vann andra pris en väska med godis-skitglad!
Jorre och barnen tar sig en tur på karusellen!
Aurora och Michel på båten!

Aurora på båten hem,superglad och supersöt!

1 kommentar: