onsdag 5 maj 2010

Lunch i det gröna...!

Idag var det bråttom bråttom,jag var ju sjukt trött eftersom jag gick och lade mig tolv igår och vaknade typ kvart över sex av Astor...som tyckte att det var dags att gå upp då...Eva sms:ade på morgonen typ halv nio "Rappa på,jag går halv tio :)" haha det gick ju hyfsat bra och jag var hos henne tjugo över nio,måste ha varit rekord tidigt-för mig...!Träffade upp Mikaela som jag hade stämt dejt med,då fick jag ett sms från Anna som jag inte kunde svara på,eftersom jag är knäppskalle och inte har något abbonemang,måste ladda på min lur det första jag gör imorgon.
Så sorry alla ni som blev ""smsdiassade" av mig idag,haha.

Vi lunchfikade i lekparken...flott värre?Mikaela fick en present av mig,vi måste ju vara lika lattemorsiga båda två,en rosa termokopp!juste tack för lunchen Mickis,haha.Sen hände lite andra saker...haha...träffade Mickis mamma en snabbis vid svampen...

och Astor och mamman pussades lite...sen gick vi ner till centrum...för det så jädra svinkallt våra händer var sååå kalla!köpte tyg och skosnören till Astor...sen gick vi en promenad till Bergfotens skola,Mickis stora barn skulle ta en spruta,jag hängde utanför och passade vagn...då passade visst solen på att titta fram,var typ 25 grader varmare då än när vi var ute på förmiddagen...sen gick jag hem...städadae lite sen hämatde jag Aurora,hon fick allt hon ville idag,för imorgon blir det inte kul...Operationday...

Så hon käkade pizza,blåser,den var ju varm!haha,och fick en Hello Kitty klubba,och glass och majskrokar och...ja typ allt hon sa att hon ville ha,jag tänkt och jag göder ungen så blir den ingen fara att hon är hunrig imorgonbitti på en gång,hon får inte äta efter tolv inatt...Sen la jag Astor,sen kom Jorre hem.Nu sover bägge,jag har fixat tvätten och diskat och nu ska jag duscha,måste ta bussen imorgonbitti 07.20!Freaking early!

Alltså Granitvägens "trendsetter" is the shit,jag kan inte sluta garva...Sonja,Mikaela,och några andra på gården...ni vet vem....haha

Men alltså undra om det bjuds på gallej på lördag,är fett taggad!
Hmm..Undra hur det går förPontus med hans hemvakontor?...faktablad...struktur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar