måndag 31 maj 2010

Lördag...weddingtime!

Grattis till min faster och hennes man Bosse som gifte sig i lördags!

"May you be happely ever after"!


Hade gjort en handdukstårta till dom i bröllopspresent,broderad på Floralin med texten:

Mr.Jakobsson

Mrs.Jakobsson

Gulligt va?



Jag och min allra sötaste dotter!

Eftersom ingen tar kort på mig,utan bara jag fotar hela tiden så blir det som det blir med korten...vadå "fotomin"?

Pappa och jag!

Puss!

Pappa och hans tjej Susanne

LOVE!

Hela bröllop var jätte gulligt,dom gifte sig på deras veranda hemma,och hade slagit upp ett stort tält med golv och så,allt var verkligen perfekt och cermonin var vacker!

Jag har tagit över 1000 bilder med min brors kamera men jag har inte hunnit ladda över bilderna!vet itne ens om han lämnade kabeln här!

Villy började det hela med att dansa en Michael Jackson dans,sen spelade Villy och Jenny (deras barn) på flöjt och piano "My heart will go on"...jätte sött!

Sen kom brudparet in!

Jag alla nästan alla andra grät när "aldrig ska jag sluta älska dig" spelades i slutet!

Sen var det mingel och snittar!GOTT!

Sen var det italiensk buffé!Så himla gott!Lyxigt värre!

Bröllopssånger och skålar och hångel!haha

Sen åkte Jorre hem med Astor,Annars skulle dom typ inte komma hem,eftersom det var fullt i bilen på vägen dit så kunde vi inte ta med oss någon vagn!Jag och Aurora åkte med farmor och farfar som,som vanligt är så himla snälla och hämtade upp oss hemma!

Porre skjutsade iallafall hem killarna.

Vi stannade ett tag till på tårta och fika och sen så var Conny så himla snäll och skjutsade hem oss!Jag blev så himla glad för det!Så himla skönt!Men vi ville ju inte att kvällen skulle sluta så tidigt så vi ringde Mickis och Pontus som kom över!Astor fick två presenter!En jättefin förstoring på honom och ett "matkit" med tallrik osv!Så himla snällt!

Sen käkade vi gott och drack en massa drinkar!Körde lite singstar men det var så jädra kassa sånger så det var typ tråkigt...dessutom mobbade alla mig för jag var lite "seriös"...haha

Sen gick vi och lade oss vid 2!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar