onsdag 12 maj 2010

Ehmm..liten summering?



Lördag ,jag kommer inte ens ihåg vad som hände då...haha

Söndagen kollade vi på Kims fotbollsmatch.
Kim in action!
Dom förlorade tyvärr mot Hanviken men hon spelade sjukt bra!Heja Kim!Aurora hejade också men var lite suris i stort sett hela dagen...vet inte varför,kan ha varit hennes öron...

Måndagen skulle Aurora på kalas hos Elion som fyllde 2 år.Passade perfekt eftersom jag skulle hem till Anna och Leah-FINALLY!haha...jag och Aurora och lilla Tojjen mötte upp alla barn och Eva vid bussen så åkte vi tillsammans,kruxet var bara det att vi typ gick lite vilse alla barnen går ju typ o 0,5 kilometer i timmen!Men till slut kom vi fram.Elions mamma Helena ska föda barnnästa vecka,en till liten pojke,en lätt potential "hänga morsa"!

Sen stack jag hem till Anna och Tojjen tog lite på Leah och fick låna hennes gåstol,han tyckte det var lite kul!Sen ringde Eva mig och Arre var lite grinig,berodde nog på öronen det med,så jag var tvungen att gå från Anna,men precis när jag kom hem till Elion så stod alla i hallen och klädde på sig så då åkte vi hem på en gång.

Kom hem och vilade lite och sen kom jag ju på att det var Damallsvenskan,Tyresö skulle spela hemma.Man måste ju heja på laget även om det suger...haha...man är ju från Tyresö...det kan diskuteras om hur smart det var att gå ner till matchen efter sju med två grininga ungar men det gick faktiskt över förväntan bra!
Träffade till min stora överraskning Anna,Leah och Ken där!Jag hade frågat på dagen om hon ville gå men kunde inte för att Ken hade träning.Men det var kul att inte få stå helt själv där...och frysa som jag faktiskt gjorde sen...Ringde också Mikaela men hon kunde inte gå...inte Sonja heller...tråkmånsar säger jag!När äntligen burkan är av och de 10 låsen på dörren öppnas och jag släpps ut kan inte NI gå ut...snark alltså...haha!

Tisdag,jag sov inget under natten pga bajsproblem,Astor vaknade typ med 1 timmas mellanrum med magont....stackarn...jag stämde träff med Mikaela tidigt på morgonen eftersom att jag skulle jobba på eftermiddagen!

Prova att klä på två ungar,och er själva,och packa väskor,OCH sminka sig och INTE glömma något..det ni!
Men jag gick hem till henne istället och hängde med hennes mamma och hennes kille tills hon gick till jobbet,då gick vi ut...vi hittade ett nytt "hotspot" för oss att hänga på.Shit min mjölk jag hade med mig var helt skum!Först var den bra,sen när Mickis hällde den i sitt kaffe skar den sig,hon gjorde igen och då skar den sig med.Sen stod den i sin plastflaska i typ 30 minuter,när jag skulle kolla i den så hade den blivit helt skummad och som en tjock gelé aldrig sett något sånt förut,sjukt äckligt blev det iallafall när jag hällde ut den på marken...spy...
Mmmm...sol...titta vad dom njuter...haha BARA Mickis fattar var jag menar...för det är på skoj...OK!?
Sen drog jag hem och solade i min park och hängde med Freja,Nettan och Joakim,det var helt galet varmt och mysigt!Jorre kom hem vid kvart över två och då flög jag ut genom dörren mot NK.Gjorde om skylten och stökade runt!det var kul,tråkigt bara att det är så lite folk.HOppas alla turister kommer snart!haha

Onsdag...idag börjar med att säga GRATTIS till lilla Minou som rullade runt idag,endast 3 månader och 20 dagar gammal!
Inte ens Tojjen klarar det,grymt impressed!haha
Cyklade med Aurora till Eva!Susanne hämtade Aurora idag,hon skulle äntligen få sova där,hon har typ tjatat om det,nästan gråtit...
träffade Mickis 09.30 och åkte in till stan,knallade upp till en park där vi glassade ett tag och sen var det dags för henne att åka till sin kompis och jag till jobbet.Jobbade på Nybrogatan idag.Åh hade saknat butiken så himla mycket,allt är nyrenoverat och så himla superfräscht och fint att man blir på helt bra humör!Gjorde en ny skylt med tema bröllop haha, med en liten svart frack för 6/9 månader så himla söt!haha hade också mycket kunder och jag var på mitt bästa sälj humör!haha det blev ett bra dagsavslut!Men jag tror också att det var det undarbara vädret vi hade idag!Inte lika underbart som det ska vara imorgon tydligen...

Jaha nu hällde Jorre upp en stor Muuskito till mig och den gick ner fort...haha I don´t need more...Sova var det ja...

2 kommentarer:

  1. Jag kan ju upplösa dig om att du var hör HELA lördagen. Vi åt & åt & åt...

    SvaraRadera
  2. JA JUSTE DE JA! det hade jag förträngt, det var därför jag inte kom ihåg...haha

    SvaraRadera