måndag 31 maj 2010

The Green lound...haha

I söndags hade vi turen att få åka till gröna lund igen!
Det var TV4 dagen,då Anders hade åkt dit tidigt med Svante och hans kompis.
Vi kom sen på eftermiddagen!Mamma och Greta åkte med oss.
Vi fick gratis åkband!Så himla super bra!Sen sprang vi runt där inne och åkte och käkade!
Aurora med sitt bästa...GLATT!

Sötunge!

Mormor,Aurora och Svarremaaan!

Jag och sötnosen!

Mamma och Greta!

Stockholm i mitt hjärta...

Astropastor "tojjar" runt!

Aurora och pappis!
Ice-cream time!

Aurora och Greta!

Aurora,Greta.Viktor och Svante!
Jag och Jorre åker Kvasten!
Eftersom att det var Morsdag,och jag är en mamma,haha...
Så fick jag ett presentkort att gå och se "Sex and the city 2"...
Bästaste presenten!
Mickis känner du dig manad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar