tisdag 25 maj 2010

Bloody weather...

Alltså något är ju fel på vårt kära land...
Idag jobbade jag på NK...kul det var lite folk som handlade för en gångs skull!
Usch fick höra hemska nyheter från min chef idag,att det inte alls går bra för butikerna...hon kanske måste sälja och det är så himla tråkigt att jag nästan gråter!shit...måste kanske anmäla mig till A-kassa...nej nu börjar jag böla...
Idag var det et stroppig äldre dam eller kärring ska jag säga,som fäller denna söta kommentar...
"-Nej,inte vitt,den här ungen är ett invandrar barn,det fungerar inte med vitt på invandrar barn,kanske rosa fungerar på invandrar barn,du vet hur "dom" ser ut va?"
Alltså vilken idiot!
Och till råga på allt gör sig vårt nordiska usla väder påmint...HELL vad kallt det är,det är svårt att förstå att för bara 3-4 dagar sedan var det typ 30 grader varmt...helt psyko!
Imorgon blir det kul!Då ska vi alla tjejer på jobbet ut på middag...på modebutikernas blabla kommer inte ihåg vad det hette men kul ska bli...MEEEEN min jädra svartsjuka envisa tråkiga karl har redan satt käppar i hjulet-SOM han lovade att inte göra...Men jag kommer gå ändå trots det att det kommer ta typ en vecka att försöka göra honom glad igen...SNAAAARK!
AA nu ska jag diska och packa lite grejjer inför imorgon!
Har lovat Simone "gammal" cider....haha
FÅR INTE GLÖMMA KAMERAN!
Coolt första inlägget utan bilder typ...tråkigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar