onsdag 4 november 2009

Satans kallt!

Åh vilken mysig dag!


Vaknade 03.55 imorse och sparkade på min kära karl, så han kunde gå upp och göra välling!
Jag skojjar inte när säger att det kanske är 10:e gången det händer,
i HELA världshistorien!
Det låg nämligen någon och viskade:
-Mamma,mamma bällin bällin,jag bille bällin.


Orka gå upp! Mitt kära bäcken känns ju som det ska gå i fyrtioelva tusen bitar när jag sover så
karljäkeln tog till slut tag i sig och gick upp,dock försent.
Väl i köket häller han ut den lilla bunken med alla nappar till nappflaskorna för han inte kan hitta den rätta, kult skrammel...10 minuter senare kommer han indundrandes lagom glad...
muttrar något i stil med jävla skit blablabla...
Aurora är då redan super pigg och tycker att vi alla ska upp och leka.
SOM tur är går hon faktiskt inte upp ur sängen...
runt sex halv sju somnar hon om och vaknar igen halv nio.


Jag som skulle göra min naglar halv tio blir helt galet stressad och hoppar upp från sängen!


Joanthan fick lämna Aurora...




Efter att jag fått min lilla skönhetsbehandlig på Salong Care begav jag mig hemåt för att
göra mig iordning för jobbet.


Åkte in till stan tidigare för att byta en tröja jag inhandlat åt Jonathan igår...Väl på plats hittar jag en annan till honom som dessutom var 100 kr billigare!Jag fyndade också lite. När jag betalat och gått typ halvvägs till jobbet börjat jag grubbla lite på kvittot jag fick av kassörskan.
Då har idioten gjort fel och blåst mig på 100 kr.
Ingen jätte summa direkt men kom igen 100 kr!
Så jag får ju då gå tillbaka UPP för halva jävla Hamngatan...hon fattar ju ingenting när jag kommer in, spelar typ dum, efter att jag förklarat för henne för den 5011 gången fattar hon...


TACK!




Idag har Aurora haft gympa hos Eva,
Eva hade köpt ett nytt friskisband,alla barnen hade varit såååå duktiga.
Eva berättade även för mig om hur duktig Aurora är som går på toaletten utan
problem hos henne. Hemma är det ju rena skämtet, om ungen inte
får torka sig själv blir det ju andra världskriget!
Jag undrar om våra grannar tror att vi misshandlar henne
på tjottan för hon skriker så man kan tro det.




Hon är så jäkla duktig nu, hon kan hela alfabetssången!
ABCDEFGHIJKELMENOKEEEE...HURSTUE,XYZ,ÅÄÖ...
lalalalalalalalalalalaaaa...
hahah


Utmattad efter ännu en hektiskt dag somnar hon med "Caballo" i högsta hugg
och med sin allra bästaste pappa...





Imorgon ska jag berätta den helt sjuka historien om min älskade vagn,som kommer snart!

Hmmm..undra vad jag ska äta nu...hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar