lördag 14 november 2009

SÄMST!

Hej!
Gud va sämst,SUPER SÄMST jag varit på att uppdatera min blogg!
Sorry maaaan!
Jag har alltså fortfarande inte klämt ut ungen än...10 dagar kvar...snart 9 typ...


Vad har hänt...?...hmm...


MIN VAGN "arrivade" i torsdags, gick efter jobbet på NK till butiken på Nybro och monterade
och åkte hem...haha vilka blickar...höggravid och en vagn i handen...

Jo, butiken på NK öppnade i fredags, jag var dock inte med, åkte in ochs a hej och fibblade lite på hyllorna sen åt jag och karljäkeln på MAX, iskalla jag menar verkligen ISKALLA kycklinghamburgare,klagade två gånger...fick en gratis Ramlösa,generöst va?!NOT!
Shoppade lite till Jorre, fikade med min knasiga farbror Corre...

Nedan följer lite bilder från "Floralin & Junior-NK-under construction" haha...








Idag...lördag, fy fan alltså,vädret är ju på topp! USCH, hellre snö än regn...
Kom iallafall inte utanför dörren förrän tre sååå...
Lagom mörkt och blött var det dååååå!
Träffade Sonja och Noah på en "Statoil-latte" haha...



Jag hade med fyra par vantar åt min unge eftersom att hon vägrar att ha "tjock-vantar" på sig...

Jag frös, gick hem och åt Gulasch soppa och vitlöks bröd...ungen somnade kvart i sju efter att jag fått väcka henne TVÅ gånger och mutat med lite godis så hon inte skulle somna tidigare...
hennes söta hjälpsamma pappa är ute på gallej, vilket gör att jag kan ha tv:n OCH datorn för mig själv hela kvällen...hmm har fastnat för MTV:s "Taking the stage"....Tyler är lite het haha...

Nej nu ska jag äta en Anton Beeeeerg från ÖB...ahaha
kanske "youtuba" lite på programmet jag nämnde ovan...



Måste också visa Auroras första huvudfoting! Super stolt...både mamma och barn...ahahahaha Tjing tjong hej!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar