tisdag 3 november 2009

Heldag på sta´n

Åh vilken lattemorsa jag varit idag!Haha...
En heldag i Sickla med Anna och lilla söta Leah!
Tro det eller ej, så shoppade jag saker till mig, och inte till ungarna!
Hel galet!
Ok jag ljög lite där men jag köpte inte mycket till dom,haha.
Min lilla prinsessa var supersöt idag på maskeraden!
Hon var dock den enda som inte utklädd till något läskigt,haha.
Självklart var ju läppglanset med i högsta hugg...suck...
Åh jag tyckte så synd om Anna idag!
Fasiken Anna jag måste berömma dig än en gång, jag hade fått ett psykbryt.
Försökte iallafall hjälpa till lite...
Lilla Leah sov ungefär 1 timme på hela dagen i Sickla...
Jaha gott folk då är tvn uppbokad igen da,jävla Champions League!
Och jävla skit att det analoga nätet är avstängt nu!
Tacka f*n för datorn,haha!
MEN jag har dock redan besökt alla webbshoppar och hemsidor
femtioelva gånger redan nu, och vet utbudet.
Juste besökte även Kiddies butik idag i Sickla och blev inte förvånad,
alla våra kunder talar verkligen sanning angående deras sköna och helt
nonchalanta stil. Precis samma som på vår gata i stan! Nybrogatan...
Imorgon bär det av till jobbet,ska fixa och dona lite!
Nu ska jag gå och mysa bland mina påsar...haha!
...och ta mig en nybakad skorpa á la Leila...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar