lördag 7 november 2009

Grått gråare gråååååast...



Tänk att en unge kan bli så jädrans glad över godis som ser ut som mat...haha

Ni skulle ha sett henes min när jag sa att hon skulle få en liten godis bit, och sedan säger här är lite pizza...

-JAG vill INTE ha pizza mamma, du sa godis,jag behöver godis JU!

Äckligare och tråkigare väder än dagens får man ju leta efter, hellre att det spöregnar eller snöar än bara grååååått. Man blir så himla grå själv...

Trots det hann jag baka en kladdkaka,2 stora smörgåstårtor SOM dock ej är garnerade än och chilenska piroger...dagen har alltså varit fullspäckad ändå...

Aurora och jag sov tillsammans i våran säng inatt, Jonathan mådde pyton så han la sig på soffan och kollade på tv,det var skitskönt man fick såååå himla stor plats!haha...

Jag har typ bannlyst tv:n inne i sovrummet sedan jag vaknar om man tappar en nål...

Nej mina vänner det blir inget mer för idag...måste skala 2 kg räkor...

Imorgon blir det kalas!

Juste glöm inte ALLA SÖTA PAPPOR IMORGON!

Aurora har slagit in sina presenter till sin pappa själv... hon gav två av tre idag...

hon var så stolt över paketen att hon inte ville att hennes pappa skulle vänta!

Ha en fortstt kalajsig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar