tisdag 17 november 2009

Hoho ja jaaa

Tro det eller ej gott folk, människan jobbade idag! Haha...jag skulle lämna Arre vid nio, kom visst inte ut förrän halv tio...vettefan hur det kunde ta så lång tid...eh jo förresten, Aurora vaknade vid 3 inatt och var vaken typ 1 timme...jag fick slita upp henne vid halv nio från sängen.
Hon brukar inte vilja äta frukost...men åt denna morgon FYRA, jag upprepar FYRA! Finncrisp...Exklusivt dekorerade med skinkost- som en orm...
Jag fixade mitt hår och sminkade mig på typ 10 minuter...
Det kändes lagom kul när jag lämnat av Aurora och inser att det faktiskt spöööööregnar...på min snygga lugg!Den blev väldigt...haha "snygg" efter...
Var sedan faktiskt rätt så duktig när hon klädde på sig, när hon fick höra att det var kalas hos Eva för att hennes "kille" Måns fyllde fyra år.
Jag stressade vidare och hämtade busskort som låg på en hemlig plats haha...
Lämnade ungen och hoppade på bussen,jag var extra tidig så jag tog mig en sväng om på Ö-torget...Hittade den här uuuundebart söta sockerskålen...


Jag gick från Nybrogatan efter 2, stressade,OBS allt jag gör är oftast under stress...TOBÄRR!
Jag hade ju "nageltid" klockan 3 i Tyresö...Kom iaf i tid,dock hade kunden innan mig inte gjort det...så jag fick hålla i hennes bebis som hon hade tagit med sig till Salongen han fick sitta i mitt knä tills morsan var klar...det var lite gulligt...?! Sedan bar det av till bussen och hämta cykeln och sen hem...som tur var behövde jag inte hämta ungen! Det gjorde PorrePorre idag!Men bara för att min karljäkel inte ville cykla i regnet!pffff...
Sedan åt vi god mat och sen drig vi till Ica Maxi haninge och var där i nästan 3 timmar!Helt sjukt...hmmm varför handlar mat så mycket att det knappt går att stänga kylskåpet VARJE jäkla gång...tycker att man slänger mer skit än vad man äter! Gjorde däremot två fynd!
En suuuuper snygg kassa till Aurora i julklapp haha...och min brorsa hittade Dr.Pepper direkt importerad från USA...jag köpte ett tolv pack...blev lite ruinerad men jag dricker fan aldrig läsk...
Nej, nu måste jag städa,bättre sent än aldrig,det ska tydligen komma hit en unge åtta imorgon bitti som Jonathans ska vara barnvakt åt...?!Och klockan nio kommer en gubbe och mäter våra fönster för persinner!FINALLY!slipper man leva som ett jävla mongo med fördragna gardiner!Mullvadar...
Juste!Bloggade inget igår...Jag åkte hem till Anna och Leah ett tag och köpte med mig lyxsallad och lekte med en söööt bäbis!haha...
Ingen lunch utn fika, vanlijmunk med choklad stänk..fy fan vad gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar