söndag 8 november 2009

Kalajs kalajs kalajs

Idag var det upp och hoppa klockan 05.59 för våran lilla dotter!

Heeelt galen kan man bli då...hennes älskade pappa låg då i soffan och hon sprang till honom och kollade lite på Dora osv...halv åtta kommer honin till mig igen och har blivit inskickad av sin far för att sova med mig...viskar försiktigt mamma, kan du sätta på tv:n...

Jag sländge på tv:n och vaknar igen HALV TIO!Då har ungen alltså inte somnat om utan hon är fortfarande klarvaken!Eftersom vi skulle på kalas idag så ville jag att hon skulle vara pigg...hmm jag måste väcka henne snart för hon somnade tjugo över fyra i bilen på väg hem, nu är klockan tjugo över fem!





Vi åt god smörgås tårta,jag hade gjort två men det blev en hel över!
Och bullar och kladdkaka och biscotti!
Aurora var på extra bra humör och åt korv och kladdkaka.


Hon hade till och med uppvisning!
Sjöng sin berömda alfabetssång och "I ett hus i skogens" jätte duktig!





Jag fick presenter :) det var kult!

Nej nu ska jag väcka ungen så kvällen inte blir så lång för imorgon måste jag jobba och
hämta 3 ungar!


TJOLAHOPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar