tisdag 10 november 2009

Daaaagens...

Hejsan hoppsan!

Idag var dagen lika rolig som alltid...:S
Lämna Aurora,barnmorska,inhandlat en lika fin tavla jag fick av Anna och Ken...
jag vill ha alla men det blir nog för mycket för mitt lilla kök...haha
valde tills slut denna...helt kär...


Sedan bar det av till jobbet...! Lagom sen...
Men men vi alla brudar jobbade hårt!
Jag är nästan klar med att hänga väggarna nu sen blir det allt småpet...
Idag är det 14 dagar kvar tills min unge hade tänkt att ploppa ut...:)
Haha det var extra flott med lunch idag-Nanna,Jaqueline och Therese.
Vi kunde inte "bestämma" oss för 150 kronors-kåldolmar på NK eller hamburgare på MAX.
Hmm..vi valde MAX...ett Maxmål och en hallonpaj senare...rullar man vidare...haha
Fick iallafall min namnbricka...flott värre haha...
Alltså vet ni hur läskigt det är på Nk personal avdelningen?
Man går typ vilse...jag skojjar inte...hela tiden...haha
Jonathan "den sjuke" hämtade ungen idag...
Han får som vanligt psykutbrott på henne...Haha han berättade en söt sak som hon sa idag.
-Aurora,pappa älskar dig.
-Aaa,och Måns älkar mig, och Eba,och och Tiri och mamma älkar mig,
ALLA älkar mig.
Och sedan visar hon HUR mycket alla "älkar" henne med fingrarna.
-TÅHÄÄR mycket!
Nej nu är det filmtaaaaajm och något gott...haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar