måndag 2 november 2009

22 dagar kvar...

Tjolahopp,tjolahej!

Åh nu börjar nedräkningen, vem kunde fatta att det skulle gå så himlans fort!
Ja,tur att man hann bli ett år äldre innan man blev två barnsmorsa bara!
Vilket galet väder det var idag!
Höll på att blåsa cykeln när jag hämtade Aurora!
Aurora tycker det ska vara sommar igen så hon kan få bada i hennes
minimala pool ochsjälvklart hoppa runt på
"Strandbadet" med Greta och Ellen.

Var på jobbet,Floralin och Junior idag
och lämnade mina nycklar, kändes lite tråkigt nu
med öppningen av nya butiken på NK men men...
Jag får göra måååånga shoppingbesök in till stan.
Shit, är rastlös redan efter en dag...haha...

Åh, imorgon ska det bli höstfika med Anna och Leah i Sickla.
Aurora ska på maskerad med dagmamman imorgon så hon får gå ändå.
Hon fick välja mellan troll,monster eller prinsessa, allra helst skulle
hon vara "Spidoman" men har ingen sån dräkt...
det blev prinsessa, uppdaterar imorgon med foton!


Nej,nu är första inlägget skrivet iallafall!

Mmmm...nu ska jag äta mitt goda bröd jag bakade nyss med
soltorkade tomater,pesto och solrosfrön,smarrigt!
C´ya!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar