söndag 27 november 2011

Kalajs

Aurora vaknade i lördags morse, hon klev upp(som vanligt)INNAN hon öppnat ögonen haha...gick in i vardagsrummet och tappade hakan, jag hade julpyntat lite och on blev så glad, jag fick pussar och kramar och en massa tack...sötunge!Så den dagen började bra!
Denna helg var det en massa kalas hit och dit för Tojjenbojjen!
Vuxenkalas, barnkalaset får han vänta med tills vår fina lokal (skojja) är ledig, ELLER jag menar tills Brf Solhöjden behagar att höra av sig om när den är ledig...Adventsfika/lunch och mys har det varit i hög grad, tom så mycket att göra att jag missade Nikes födelsedagsfekke!
Usch, ville verkligen gå men det blev försent här hemma! Förlåt bästaste kompisen!
Jag får fira dig en annan daaaag!

I torsdags eftermiddag kom farmor och farfar och min pappa hit och fikade och firade Astor, han fick en stor brandbil som låter och blinkar! Skitglad!I fredags hade vi ungefär hundra ärenden att uträtta, Annas Pepparkakor och Lidl bla...
I lördags kom Marcela och barnen hit, Johan och Chano! Vi käkade julmat i den allra högsta grad! Lekte som galningar och drack Cola de mono som jag faktiskt knåade ihop själv, en hilensk juldricka...mm...med sprit i haha!
Hoppade upp på "adventsmorgon" och började med att fixa iordning allt för dagens sittning!haha! Jansson, julskinka,sill ja allt! Mmm helt gott, fast lite konstigt, var e all snö liksom?!Morfar Leif och Eva, Titti och min världens finaste lilla kusin Amanda, min mormor, min kära mor och mina småsyskon firade Tojjen idag! Han fick Bilar 2-filmen!, strumpor och en Blixten tröja, Blixten pyjamas, polisbil, och en Byggare Bob film, jättefina saker som han blev jätteglad för! Nu har Astor äntligen somnat, klockan är alldeles för mycket, han var omöjlig idag! Imorgon är jag ledig, men 9.20 ska vi vara hos läkaren med Aurora torra hud, sen måste vi springa till centrum och uträtta lite ärenden, sen skulle vi behöva gå till Lidl också, men det tror jag inte vi hinner får se...Det känns inte ens att man varit ledig det är så mycket annat och göra hela tiden haha! Har planerat att göra en julkalender till ungarna med små paket...åh planering...haha nej nu ska jag kolla på en film, "Help"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar