fredag 11 november 2011

Julstök på NK...

Idag var det Kick-off igen på NK för julen, men idag var det frukost kickoff! Min nedrans aptidiga buss var sen ÖÖÖ...frös häcken av mig i nästan 25 minuter! Men kom i tid ändå! Mmm detvar helt juligt i ljusgården och det var julmusik, bord med röda dukar och alla var typ mysiga...julegröt, julskinka och glögg blev det till frulle JUSTE lussekatt var det med, usch så mycket frukost har man inte ätit på år och dar haha!Men gott var det, sen var det lite roligt snack och lite tråkigt snack, och rätt mycketblaj snack..inget snack om barnplanet som vanligt!Haha julen är ju liksom BARNENS högtid mest! Men ett annat år i detta århundrade KANSKE så KANSKE dom kommer på att juste...vore ju bra att lyfta fram dom lite? Aja jultomten ska ju ändå sitta på NK-kids vilket för är helt sjukt, jag är så arg på idioten som kommit på det...OFTA barnen önksar sig en Armaniklänning för 5000 när dom är 3 år?Nej juste...Nu e jag själv hemma, FAN vad skönt haha jag hade typ vant mig vid att få vara själv hemma med barnen någon dag i veckan på kvällen, men sen Jorre gått och blivit toffel/soffpotatis så har det bara kliat i mina fingrar, har i stort sett fått puttat ut honom ur huset haha! Nej ra nu e han och kollar på fotboll med sina roligaste kompisar! Man får passa på, måla naglarna och fixa lite, jag jobbar ju imorgon! Wiee ka välja klänning nu(alltid) och sen messa mina bästa jobbarkompisar! HALLÅ!? Mitt Marc Jacbos armband pajade idag!? har typ knappt använt den buuhuu gråter, nej reklamation imorgon alltså!

Cýaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar