onsdag 23 november 2011

Grattis Astor 2 år!

Idag fyllde min söta lilla son 2 år!
Gud vad fort det går, man hinner ju inte ens tänka, planera eller göra någonting så har dom blivit helt stora! Astor fick finfina presenter på morgonen som hans söta storasyster hade slagit in, Blixten Mcqueen var temat, vad annars liksom haha!?

Sen gick mamman till jobbet, Jonathan cyklade ner till centrum på morgonen för att köpa en tårta men dom hade inte öppnat ännu och när han kom hem fick han ryggskott när han klev av cykeln! Stackarn... När jag kom hem så gick jag och Aurora och handlade på en gång, vi köpte lite gott och när vi kom hem så käkade vi glass och firade Tojboy på hans stora dag! Chano var här också vilket båda barnen tyckte var extra roligt! Nej..shit vilken dag mycket att göra, nu ska jag väl fortsätta med tvätten efter att precis ha diskat och slängt in ett blogginlägg, imorgon jobbar jag sen e jag ledig fre-mån för Eva är på Kanarieöarna!
Lyx om ni frågar mig!

I helgen vankas det första adventslunch och lite julmys!

Juste idag broderade jag 33 broderier, vet ni hur mycket det är?!haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar