söndag 6 november 2011

Lördag!

Min fina lilla skara samlades på Berns och vi njöt av en god middag mycket prat och vin! Något riktigt party blev det aldrig, undrar vad som hänt med den "vanliga" radiomusiken som man diggar på annars?Lounge...nja inte riktigt min grej, man vill ju typ ta sig en sväng om!haha Men vi hade iallafall jätte trevligt!
Eftersom dom inte sagt att dom hade en till bokning redan halv nio efter oss, så blev jag lite arg, men dom reserverade en soffgrupp till oss vilket var tur!
En massa fina presenter fick jag! Tack för allt fina er! Lika sjukligt god som alltid, till er som åt sushi, sorry att ni åt denna nu kommer ni aldrig kunna äta någon annanstans!haha En del åt efterätt! Mina finaste partybrudz! Mina andra finaste partybrudz!haha Natti och jag! Rolig bild haha Stifler.... Vi avslutade kvällen på O-baren?!Waah aldrig mer...haha! Vi tog en burgare,sen bussen hem 01:24 så det blev inte sent!

Tack alla ni som kom och gjorde min kväll extra fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar