lördag 3 december 2011

Vecka

Den här veckan har varit lite kaos, stressig, mycket folk på jobbet och jag har gått sent varje dag, har fått springa till bussen och till Eva för att komma i tid!haha...Nu är det lördag och jag är ledig denna helg också...ska bli skönt, måste vila upp mig då jag har åkt på värsta förkylningen!Det bara rinner ur näsan, och min röst jag låter som en gammal fyllekärring!Igår åkte Nike till Köpenhamn för att fira sin födelsedagshelg med sin boy över en mysig weekend, AVIS! Nu ska vi göra oss iordning för dagen, har precis kollat klart på Gnomeo och Julia som Aurora fick i dagens lucköppning...Skitsöt film!Igår kväll satt jag och bara log...såg på Breaking dawn...ååå...så jävla bra...vill se sista delen, typ NU!Tomten var på jobbet igår, han vinkade lite åt mina barn, han e den sötaste tomten jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar