fredag 4 november 2011

Höstmys...

Igår när jag hämtade barnen möttes jag av denna i höstmörkret,helt mysigt!
idag var det verkligen grått ute...svårt var det och komma upp också då Astor lever rövare på natten, han drömmer jätte mycket och kan inte somna om, mellan 03:15 till 05:30-06.00 var han vaken...mm den var inte kul...Sen var det bara upp en timme senare och börja fixa allt. Idag var barnen på kalas hos Isak med Eva, hoppborg och bollhav-INOMHUS, slog tom med mig! Sen när jag hämtat barnen gick vi hem till Pontus, Linda och Oliwer som också hade kalas idag. Oliwer fyllde 2 häromdagen! Han fick skeppigt fina presenter av oss! Min kära far och Surre var där också!Kul att få träffa dom två gånger på en vecka inte ofta det händer haha!
God mat och glass bjöds det på!
Sen gick jag hem och fixade barnen,duschade barnen,matade barnen,städade,diskade,la busungarna och sen fick jag lite tid till att städa igen...sen bestämde jag mig för att tona håret...WAAAH Linda Rosing...men aja kult...haha hellre det än nyansen grå/blond/brun/råttig haha...nu e klockan halv ett alldeles försent men väntar på karln min som varit ute och ätit med några vänner! Som jag tjatat på honom haha, man kunde ju nästan tro att hans röv vuxit fast i soffan, och fjärrkunn hade typ ruttnat i handen!?

Imorgon är det mina kalasdag!
Cýa all girls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar