lördag 19 november 2011

Dagen före Santa...

Hej hej hallå!
Världens bästaste,
MIN FARMOR var barnvakt idag åt mina barn, tack för att du alltid ställer upp farmor!
Älskar dig! och barnen gör också det, du är bäst!
Tack för idag!

Idag var det fullt ös på NK, jag tror folk har börjat fatta att det faktiskt snart är jul! Kul var det iallafall! Jag och min älskade Sophia tog sen en afterwork, vi käkade på Empati på medis sen gick vi till Nordic hotel baren...Åh helt kul hade vi! Längtar tills nästa gång, fick äka hem helt tidigt då Jorre skulle iväg...fasiken! Imorgon ska jag och barnen åka in och möta upp Nike för att träffa Tomten på NK!Ska bli så kul, hoppas bara busungarna kan hålla sig i skinnet! Haha sitter här hemma nu och shoppar lite på nätet,lyssnar på Tommy Körberg...Jul jul strålande jul...fattas bara lite snö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar