tisdag 22 november 2011

Jultomten!

Det blev bara jag och Aurora som åkte in till stan i söndags, Johan kom och hämtade Astor, vilket var så skönt, han är ingen "stadsmänniska"...har han nog ärvt av sin far.Jag och Aurora skrev en rosa önskelista på vägen in...TUR var det tyckte hon,att den var rosa dvs!haha Vi träffade upp Nike och sedan Ines och så gick vi mot NK, barnen fick godis av en "låtsastomte"...Det var så mycket folk överallt så vi gick upp till Kulturhuset så barnen fick leka av sig lite, sen var Ines tvungen att åka hem,då gick vi och käkade sen till BR, och sedan till jobbet, sen kunde inte Aurora hålla sig längre då gick vi och ställde oss i Tomtekön!Hon var lite nervös men det gick bra, Tomten tyckte att hela hennes önskelita var mycket fin, förutom att hon hade önskat sig smink det var hon för söt tyckte han, hon bara garva...hahaNike och Aurora stojjade runt som två crazygirls!
En bläckfiskjultomte, har ni aldrig sett va...?!
Några speciella julfönster...hade nog velat se lite mer...vet inte någonting, det saknas något...
Sen åkte vi hem för att hämta Tojjen, vi köpte några födelsedagspresenter till honom då han faktiskt fyller 2ÅR imorgon, helt galet! min lilla Tojboy har blivit stor!

HALLÅ?!
Vet ni när jag kom hem från jobbet fick jag en ny mobil av Jorre, en Galaxy S...
mmm helt glad!Försenad födelsedagspresent...hihi, tack baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar