söndag 6 november 2011

Söndag!

Idag hade jag kalas med min farmor farfar, i deras lokal! Jag vaknade lite sent idag och jag skulle hinna med att baka och göra smörgåstårta och lite annat smått och gott. Crazy blev det senare då Astor inte heller ville sova!Unge alltså, så när pappa och Suss kom för att hämta oss blev klockan lite mycket!Men vi kom dit iallafall!Haha
Vi käkade gott och hade det trevligt! Barnen lekte och hade det skoj! Aurora hade klätt ut sig till häxa idag med!Jag började dock gråta haha lite crazy av det söta kortet som farfar och farmor hade gjort från alla till mig! Det var faktiskt inte bara jag som gjorde det...puss pappa haha!

" En lördag för 9.138 dagar sedan,föddes en liten flicka som sedan skulle heta
Sofia Marie Karolina. Flickan är nu 25 år och 5 dagar m.a.o.
ett stort grattis till Tyresös äldsta 25-åring!"

Sen öppnade vi presenter och kolla vad jag fick! Jag är så glad, vet inte ens om jag vågar ha på mig min nya Michael Kors klocka jag fick!!!!Så himla fiiin!
Suss,tummen upp alltså hade nog aldrig hittat en sån fin själv!
Tack så jätte mycket till er alla Johanssonare!
Jag fick ochså blommor och en triss-lott som jag faktiskt vann 75 kr på av John och Malin.
Av Yvonne fick jag ett fint silver halsband!

Nu ska jag drick te med min älskade med min klocka på ena armen och mitt Marc Jacobs armband på andra-som jag fick från Sofia och Nike igår, sen ska jag smörja in mig med min nya handkräm som jag fick från Mickis! Hade också velat ha min frukost/kvälls bricka som jag fick av min söta mormor och min fina moster Titti och ätit mina godisar jag fick från Ellen, men mamma var så snäll som tog hem hela påsen med presenter igår kväll så det får jag vänta lite med tills jag hämtat den!Haha...

Åh jag fick också helt mycket pengar av mamma, morfar och Eva och Tuss...undra vad jag ska köpa för dom? Jag tror nya örhängen!

Tack till alla än en gång som förgyllde min helg!
Puss till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar