tisdag 1 november 2011

Grattis till mig!

Idag vaknade jag av Aurora, jag fick en present av henne, ett jätte vackert kort och ett fint halsband hon gjort själv! Jätte vackert!

Senare vid lunch på jobbet kom två busungar med en jäääättefin tårta!Jag och my boss och min nya kollega Nina käkade tårta i kapp, sen sprang jag och träffade Nike för lite lunch.
Tack för tårtan!

Vi skulle käka på Fortum men det blev visst Hjorthagens pizzeria, där vi spottade hårdrockar kändisar!haha
Tack för lunchen Nike!

Jag fick senare under dagen höra att min karl skickat blommor till mitt jobb, men att dom inte levererades i tid utan klockan 4! Jag åkte tillbaka till jobbet efter jag varit på kontoret för att hämta upp dom, sen åkte jag hem!
När jag väl kom hem, kvart i åtta...Fanns två tårtsugna barn hemma! Jag fick en tårta av dom med! Så vi kalasade på två olika!
Tack alla som Grattat mig på min 25-års dag!
Pussar och kramar till alla er!

Thank´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar