söndag 28 november 2010

Zumbatwins!

Idag städade Jonathan det var som var kvar i lokalen,sen lämnade vi nycklarna.Jag ville till Sickla för att shoppa lite men det sket sig.
vi stannade hemma istället,och jag drog igång värsta städningen...som avslutades nu 10 på kvällen...
Vi tog julkort idag på busungarna så vi hoppas på att dom blev bra!
Oh lord!Kom precis hem från ett gästpass på friskis med THE ZUMBATWINS!skit kul!Jag mamma och Mia körde stenårt!Jag skrekte...mycket för det var bra musik...haha...
FAAAAAN precis innan jag går slänger jag upp min platttång på SAMMA ställe den alltid ligger på och tjongar in kontakten,springer in på toa för att hämte hårborsten...sen hör jag hur Astor skriker...han står med plattången I HANDEN,när jag kommer ut.Alltså jag har så jädra dåligt samvete och han var så ledsen,och det tog tydligen 1 timme efter det att jag gått till att få honom att somna...stackars!Usch jag förtjänar en fet smäll!Vad jag såg så hade han e blåsa på långfingret...Jonathan sa att han sett någon mer...ÅÅÅÅH dumma mig!
Nej nu ska jag drick kate och försöka att tänka tänka på det mer...
Jersey shoreeee!Here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar