torsdag 2 december 2010

Och så gick hela veckan...

Haaaar inte hunnit vlogga någonti´n!va holler ja på med...MINJO!haha
Nej,måndagen bjöd på kalajs för Astor IGEN,med hans homies!
Kolla vad han fick av Mia och Helena!Så himla fin!Astor älskar och framför allt MAMMA älskar!
Tackar och bockar för det!Först drack vi STARKGLÖGG STARKGLÖGG STARKGLÖGG och fikade,sen åt vi lunch sen var tanken att vi skulle fika igen med det fick inte plats!HAHA

Sen gick vi på en snabb prommis och jag konstaterade att jag VERKLIGEN behövde köpa en mössa och vantar i vårt vackra vinterlaaaaand!Självklart var det Zumba på kvällen!Aiiight!

Tisdag,hängde jag hemma hos Helena,Astor fick en RÅsnygg The Brand tröja i precis hans färger,se hur han posar!haha
Onsdag!Jobbade jag och sen bar det av till BallBreaker med jobbet!Hahaha vi käkade julebord!Det fanns allt från grisfötter till vildsvin till äckliga köttbullar!haha det roligaste var som vanligt dessertbordet!Åh sur jag blev när jag kom på att min kamera låg hemma!Ida mötte upp mig på jobbet efter stänging och vi tog en sup innan så det var lite livat!haha...sen kom Simone dit också,SOM jag längtat efter den kvinnan!Bowling nästa,jag var faktiskt helt ok,det var vi alla faktiskt!haha jag bowlade väl typ för 6 år sen?!Jag kom iallafall 2:a,Ann-helen vann!Sen åkte Ida,jag och Simone in till stan.Alltså kan man känna sig mer malplacerad?24 bast och inte veta mer än typ 2 ställen som fortfarande är öppna...Where are you-Buddha Bar,Sinners,Window?haha mina gamla har har stängt eller bytt namn!haha...Vi gick iallafall till East typ inga pers där,85 JÄDRA spänn för ett glas vitt!ÅGREN!haha tog bussen hem tio över ett,usch en äcklig bil körde hetl sakta efter mig hela vägen uppför granitbacken,höll på att skita på mig,TUR att Simone var min guardian angel på andra sidan luren haha!
Idag torsdag,skit seg och typ bakis,jag drack ju inte så mycket!När vi gick ut så var det tojck dimma,Aurora kommenterar,Mamma GUD va "tuddigt" (suddigt) det e,MEN ack så fint instämmer jag!lämnade Aurora kvart i elva hahahaha,ringde dock och berättade för Eva att jag skulle bli oförskämt sen...Sen åkte vi hem till vårt andra hem...ahaha hem till Helena,DÄR,DÄR var det mycket folk,3 mammor,1 omamma,2 stora barn,1 Tojboy, och två bebisar!haha kuligt hade vi iallafall!Tog världens gulligaste bild på gulligaste Sandor!Puss på dig söta du!


Eftersom Aurora är ledig imorgon ska vi dit igen,det vankas "dagis" då med!haha
Nej nu är klockan elva och jag har verkligen inte tid med det här nuuuu!

JUSTE glömde bort att berätta att jag sprang in på HM mittemot Åhlens City och jag lyckades få tag i just DEN Lanvin klänningen jag ville ha!1500 senare är jag fortfarande glad...då MÅSTE det ju vara a sign from above?haha
Tudiluuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar