tisdag 23 november 2010

Grattis Astor 1 år!

För ett år sedan idag föddes den lilla underbara gubben Tojboy!
HURRA HURRA FÖR TOJJEN IDAG!

Astor Thiago Alexander 1 år!

Astor firade först med att åka till Sickla...haha för att hämta ballongen...!
Sen när vi kom hem så kom Minou och Mikaela förbi och lämnade en present till Tojjen som han blev jätteglad för!


Sen gick vi på en promenad till centrum där jag hämtade ut mina UUUUNDERBARA skor från Mango!Kollade en snabbis MEEEEN sen gick vi hem till Eva och kalasade med Astor,Aurora,William och Andrea.Och självklart Eva och jag!

Sen stressade vi hem,jag skulle på ett Zumba pass i Jakobsberg...har precis kommit hem...en intressant upplevelse....konstigt att ALLA Zumba instruktörer gått samma kurs,och passen skiljer sig så mycket...Jag gillar nog det bäst här...hemma i Tyresö..."här e livet häääärligt"!haha

Åh så sjukt irriterande att idioterna som har lokaler INTE hör av sig...SVÅRT att betala när man inte har bankgironumret...Finns inte ens på Hyresgästföreningen Tyresö...SÄÄÄÄÄMST!

En till sak att ÅÅÅÅa sig för...att på söndag är det Zumbatwins på Friskis!Hoppas det blir my kind of styyyyle!Mia-Let´s ZUMBA! Mamma please try att hänga på,inte så att vi träffas varje dag!

En sak till bara...orka tjafsa OM Allt med ALLT hela tiden...lägg ner...MANNEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar