fredag 5 november 2010

Vad vore en bal på slottet...

...när man åter igen kan sitta här alldeles instängde uttråkad och så full av lust att göra något?Men det går inte för Jonathan kör just nu stenhårt på att gå ut varje helg...eh?!aja skit samma!Min tid kommer väl...någon gång,NÄSTA liv...så var det!
Tisdags-jobbade.
Onsdags-jobbade.
Igår skulle jag träffat Mickis med det blev andra planer.
Idag var jag i Sickla med Anna,och vi hade kul som vanligt,förutom att Toj-jäkeln,usch jag svär för mycket till honom,men alltså TINTIUSSSSS!han skrik är ju helt sjukligt jobbiga!Man blir tokig,galen helt rabiat till slut!Vi käkade som vanligt på tartine,och som vanligt det bästa kycklingsallad så jävla god! "I just have a salad"...haha till er som vet!


Fick jätte söta skålar med "Breakfast" tryckt på i present av Anna,Ken och Leah,så det ska de ätas frukost i imorgon!Jag blev jätteglad för jag hade tänkt köpa typ liknande,dom var i äkta shabby chic anda!haha
Smälter man bara inte när Leah ropar till Astor,
Kom,kom!och vinkar med handen och försöker få med han ...så jädra söt!
Anna bloggade ju om fina julgranskulor som jag visade henne,jag frossade i tisdags på Åhlens...Alltså can it be more me?
haha dessa små godsaker ska få trängas med de från förra åren!Dom ligger bara i sin påse här och väntar på att få komma upp!

När jag kom hem kom Sonja och Noah förbi och lekte lite,jag skulle visa Sonja min Zumba jag kör här hemma,men det slutade med att Astor sög tag i Sonjas ben och de stora barnen ville inte vara sämre och klängde på deras mammor dom med...så vi lade det på is!
Fick en jätte söt tunika av henne i present också!Tack så mycket!

Jorre kom hem åt och la Aurora,sen duschade han och drog...KUL!jätte KUL!
Aja jag ville dricka ett glas vin men va fan ska jag det för?Får väl bli te istället...jag vill inte ha te...men aja...inte är det något på TV heller,NEj det blir till att nätshoppa lite...något för att göra mig glad!haha
Juste kapade verkligen på Lindex idag,ångrade att jag inte köpte mer men det fanns inget...halva reapriset,GREAT DEAL!

Fan ett till ångest framkallande moment på söndag,vad ska jag ha på mig på dopet?!åååhhh sommar klänning går ju inte,mitt i vintern,HALLÅ!?!
Enough med tråkigheterna...Nu ska jag göra nått kul..hmm undra vilken sida jag ska börja med!haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar