fredag 19 november 2010

Veckan som gått...

Jag håller på att bli galen på min hårbotten och mitt hår...alltså jag vill ju ha långt hår men eftersom jag "knarkat" blondspray ¨på det så är det tuggummi trådar,men nu har det gått lång tid sen jag använde det och jag skulle verkligen behöva slinga håret...Men så länge som jag har den här jäkla skiten så funkar inte det!
Sen har mina naglar fallit sönder till ingenting det måste vara kylan...hoppas på det!
Astor är så himla söt att jag skulle kunna bita av hans kinder!
Han har tre bilar...dom är typ hans roligaste leksaker,han sitter på golvet och kryper framåt och säger :tutututut...så jädra söt!
Men kan inte fatta att han fyller 1 år på tisdag!GULP! Det har verkligen gått så himla fort!


Idag är det fredag...Aurora är hemma,det är nytt schema nu...
vet inte vad jag ska roa henne med idag...måste till centrum iallafall...jag har ju inte hängt i centrum på hela veckan så det är ok att jag är där i en timme idag haha...


Juste glömt säga att Floralin på NK fyller ett år nu i november...GRATTIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar