måndag 22 november 2010

Astors sista...


Idag är det Astors sista dag som bebis,när man slutar räkna månader,och år istället!Kan inte fatta att det imorgon redan gått ett heeeeelt år sedan jag tryckte ut den lilla ungen!

Här är iallafall lillen...idag...sin sista dag som min lilla busiga,skruttigt söta underbara bebis!Älskar dig min lilla skit!

Idag var det en stressig dag...haha
Vaknade sent,fixade ungarna och städade och fixade jag mig,kom iväg försent,gick med bilstolen under vagnen,fattar inte hur det gick MEN det gick!
Möter Mia,vi går på promenad,Mia märker att hennes vagn har punka på ena däcket.
Åker till cykelbutiken,öppnar elva klockan är halv elva.
Åker till centrum,tar en snabb fika,Tojjen är på sitt bästa humör...HEJHEJHEJHEJ...
Åker till cykelbutiken,killen lagar däcket för 120 spänn.
Åker till Sickla,handlar en massa saker på Party store till Astors kalas-
Beställer bla en ballong med hans namn på,som jag ska hämta upp senare under dagen.
OBS!INTE för pengarna jag fick i present,det går ändå inte att använda dom i den butiken!haha
Går och shoppar lite,tack för det farmor & farfar,Agneta Bosse Jenny Villy,Conny och Pappa och Susanne!
Köpte några kap på REA och några på inte REA,har typ halva pengarna kvar!
Äter lunch sent...
Shoppar lite fördelsedagspresenter till Toj.
Sen åker vi hem.
Hämtar Aurora.
Går hem ger ungarna mat,ingen äter SOM VANLIGT!
-städar,diskar.
Lägger Astor.
KOMMER PÅ ATT JAG GLÖMT HÄMTA BALLONGJÄVELN!
Fixar mina kläder,pappa kommer-går och tränar ZUMBA.
TACK för du kom pappa fastän jag VET att du inte hade tid och ork!PUSS!
Kommer hem,äter lite sallad.
Städar,vikar tvätt.
Bakar...
OCH NU!Sitter jag här...

Ja imorgon får jag åka till Sickla igen då...fast den här gången blir det nog själv...och kommunalt...tråkigt men vad ska man göra?!

Vill också säga heja heja till lilla Leah som börjat på dagis,så himla stor!

Nej nu måste jag kolla ugnen!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar