lördag 27 november 2010

Astors 1 års kalas!

Idag var Astors kalas!
Han fick ha sitt första HYYYSTERISKA barnkalas!
Jag höll på till sent på kvällen och fixa med allt,och var sjukt nercös lver att jag inte skulle få lokalen!ingen hörde nämligen av sig och berättade OM jag skulle få den och NÄR!jag var lagom sur imorse och jag letade då upp hemnummer till en av dom som är ansvariga och ringde till henne...grrr!Jag var inte alls flitig på att ta foton idag vilket var tråkigt...men men!Tack Nettan för du fotade lite!haha!
Nedan följer lite bilder från kalaset!Håll till godo!
Tojjen 1 år!
Leah,Freja och Aurora!


Aurora med sin nya kärlek...Leifppp.

Astor och HANS kärlek Leah!

Kan man bli sötare?!
Sonja flirtar med Tojjen!

Busungar på G Leo och Oliver!

Sonja...aka Modellen! och hennes söta son Noah!

Freja och Arre!

Astor in the centrum!
Tojjen fick äta en kaka!Gott gott!


Mammor,barn och mammor och baaaarn!

Greta och Aurora hjälper Toj med att öppna en present!


Tack snälla ni för alla fina presenter han fick!Tack tack tack!Aurora och jag har ställt upp allting på bordet i vardgasrummet så när han vaknar imorgonbitti kommer han GO BANANAS!haha

TACK-Helena Lo och Elion!NU kommer jag verkligen veta VAR napparna är!haha
Jag tackar även alla ni som kom och firade lilla Astor på hans kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar