tisdag 9 november 2010

Toj doj doj!

En Toj som bara vill gå HELA tiden!
Var hemma hos Helena idag,tur var väl det att jag inte åkte iväg för vädret var ju alldeles freaking underbart idag!INTE,shit snö snö snö,hej mitt vinterland,resulterar i hej mitt slaskeland just nu!
Vi hade kul och snackade skit som vanligt. Hon var extra läskig idag och berättade om sina gamla hemspöken,FAN jag ville inte höra!Jag tror jag bara har snälla hemma,har inte märkt annat,shit jag kommer skita på mig och jag fortsätter snacka om det här,haha!
Toj råkade somna på bussen hem,så han somnade inte förrän halv jäkla nio!Inte likt Tojboy!
Jonathan körde lite danskväll sen och alla i familjen hängde på.haha han försökte få Aurora dansa salsa,påminde mest om Phoebe från Vänner när hon joggar i Central park,haha.
Sen kämpade jag i en jäkla timme med att få ungarna i säng,SAMTIDIGT som jag försöker kolla på Paradise Hotel,för något miffo på kanal 6 här ju bestämt att flytta den sena sändningstiden från 23 till 01.00 !?WHY!?WHYYYY!?
Jorre är på bio...med sin nya bitch ESTEBAN!haha
Nej nu ska jag hitt på nått...
Imorgon ska jag jobba,work,trabajando...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar