torsdag 14 oktober 2010

Today


Idag hängde jag men Holena och lilla lilla Lo som inte är så liten längre haha.
som Aurora hade sagt...haha
Vi käkade lunch och snackade blaj och sen hann jag inte mycket mer för då hade klockan blivit 3 och jag skulle hämta Arre fyra...
Hon gick hela vägen hem idag NÄSTAN utan problem...
Nu sen på kvällen var det Bert-den siste oskulden på Barnkanalen...hon ville kolla,men hon ville också kolla på kläder på datan...haha ni hör vad jag gjorde då...

Iallafall var det en töntig grabb som hette Thorleif...Aurora börjar asgarva....
-Vad e det?frågar jag...
-Men mamma...haaaaha
-VAD?
-HÖRDE du inte?ATT...han med glasögon...han hette TÅleif!?Heter han så?På riktigt?
hahahaha...då hon märkte att jag tyckte det var hur kul som helst sprang hon runt och sjöng TÅÅÅÅLEIF hela kvällen...
ÅHH snart kommer mina efterlängtade Uggs fick jag reda på idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar