onsdag 13 oktober 2010

Burrigt

Alltså nu är den verkligen tillbaka den här kylan,10 graders värme på golvet i vardagsrummet och nästan NÄSTAN så det blir rökmoln i luften...Jag som aldrig fryser,FRYSER!dricker väl typ 4 koppar te på kvällen för att försöka hålla värmen.

Idag på jobbet fick jag sjuk skallebank!Den vägrar ge med sig...nu såhär tio på kvällen känns det lite bättre! Jag stressade iväg efter jobbet för att hinna köpa den förbaskade dockvagnen till Aurora som jag lovat henne,den vi köpte i fredags var ju trasig,men det var väl bara för att den var från Lek-it i vårt äckliga centrum.

Hann iallafall precis till Ringen!Där var också min träningsfreakiga mamma så vi hade sällkap hela vägen till Tyres-öt.
Jorre kollar på gruvarbetarna som håller på att bli räddade i Chile,haha han berättade för mig om den ena gubben,att han visst har haft en älskare och en fru att han inte ville komma upp för han var rädd för vad som skulle hända...SMARTASS!not...

Arre var iallafall superglad för sin nya dockvagn,jag lurade henne att jultomten hade lämnat den utanför dörren för han hade hört att hon ville träffa honom-hon började gråta för att hon inte fått träffa honom...ÅH gud hur gör man ungen nöjd?!haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar