fredag 29 oktober 2010

ANDY-DAY LONG!

Holy macaroni vilken dag....
Idag åkte vi till Andys i Sickla...träffade upp Helena och hennes mamma Sonja och Helenas kompis Jessika med sin lilla William.Självklart var Lo och Elion med. Aurora hann inte ens få av skorna innan hon var inne i bollhavet och var totaly craaaazy!
Det bästa var nog den superlååånga rutschkanan!Mamma ta kort på mig!
Jag var tvungen att få Herr.grinolle att sva så helena var barnvakt till Aurora i fem minuter typ,men hon ville inte hänga med dom,hon typ sprang runt själv och sjöng...
När de andra åkte hem vid halv två,stannade vi kvar ett tag sen gick vi in i Sickla köpkvarter och shoppade lite ballonger och julsaker och Halloween grejjer.
Fan,blev så sur,jag blev jätte glad för vi hittade en häxkvast till Aurora på Lekia,den kostade bara 39 spänn...fast dom har tagit betalt för 49...dåååååligt tycker jag!
Jag ska ringa och klaga imorgon!Jag klpte också en pumpa som är batteridriven med en lampa,jag frågade hur lampan lös,ja typ lite olika,
EPILEPSI SÄGER JAG(stavade jag rätt nu?haha)!Åh ångest!
Sen på bussen hem kom jag på att attans,jag skull eju ha handlat på Willys i Sickla,det blev till att hoppa av bussen och gå hem till mor min,för att sen gå till Lidl!Men ingen var hemma,ett tag senare kom Svante och Greta hem och Aurora blev så glad.Anders kom lite senare och han passade båda mina när jag sprang och handlade.
Greta skulle på Halloweenfest lite längre ned på gatan hos en kompis så jag sminkade henne på hennes villkor...haha...Sen kom en sur unge ut i köket och utbrister OCH börjar gråta-SJÄLVKLART!
-MEN jag då?Får inte jag vara en häxa eller?
Jag målade henen till en tiger istället men hon började gråta sen igen när vi kom hem för hon ville verkligen vara en häxa...oh lord...

Hoppas Greta hade kul!
Anders var så supersnäll som alltid och skjutsade hem mig och alla barn och matkassor och vagn!Thank´s Andy!
Haha...nu är det te och en zappande tv här bredvid...som vanligt inget kul på tv...
Jag jobbar imorgon på NK ska bli kul!hoppas det blir ös!
Tjohej!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag heter Anette Persson och arbetar med Sickla Köpkvarter och vill gärna komma i kontakt med dig om att medverka i en fokusgrupp i slutet av mars. Hör gärna av dig till min mailadress så kan jag berätta mer.
    Mvh Anette
    anette.persson@atriumljungberg.se

    SvaraRadera