tisdag 19 oktober 2010

JUL...jaha va KUL

ÅH shit har suttit framför datorn HELA dagen känns det som...jag har handlat julklappar på nätet...BARA till att alla barn...ÅH hmm kul...om man inte var helt pank så BLIR man helt pank...men hellre innan jul än efter!...eller?!ah skitsamma...Nu är jag typ klar iallafall...
Idag har jag ätit smörgåstårta TVÅ gånger men faktiskt inte SÅ himla mycket...Helena och Mia ville servera den på deras dop nu i november men eftersom deras inbjudningslista är på över 100 pers typ så blir det nog lite dyrt med smörgåstårta...Får se vad dom bestämmer sig för...Stackars Lo har blivit smittad av storebror...ögoninflammation och feber,dom två roligaste...
Lilla Sandor 3 månader idag!Grattis!

Lilla Lo snart 4 månader!

En Toj som går typ 10 steg i taget och sen kastar sig i famnen på en,
SNART kan han gå alldelels utan hjälp!Men duktig är han iallafall!PUSS älskling!
NEJ, nu ska jag mysa lite med Aurora,Astor somnade nyss,sen ska jag träna...
Jorre ska kolla på real matchen hemma hos en kompis...
FAN va skönt säger jag att ha kvällen för sig själv,hahah!
JUSTE...klickade visst hem alla Cheap monday kläder till Astor också...hmhm...
Tjing tjong lååångkalsong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar