torsdag 28 oktober 2010

Lite knasigt sådär...

blir det i detta inlägg...men skitsamma
Jag och Aurora slog in davids spökdisco prsent idag,visst blev den cool?Aurora ska dit på lördag!

I fredags när det SNÖADE!helt galet!Så ropade Aurora på mig,MAMMA MAMMA kom och titta,KOLLA vad duktig han är,han kan sitta själv,och så skrattar hon helt nöjt och tittar på honom,visst är han gyllig mamma?SÖTAUNGE!
Shit kommer inte ens ihåg vad jag gjort den här veckan...
Måndag typ hängt med brudarna,Mia och Helena.


Sandor och hans mamma Mia!
Tisdag skulle jag åkt med Mia till IKEA men hon har inga vinterdäck och det är svinhalt på vägarna så det är ju helt onödigt att riskera något för lite IKEA shopping!Vi tar det lite senare,haha!
Onsdag,igår,jobbade jag,hade en ny tjej som jobbade med mig igår,alltså när man har 845 saker att göra och lära någon saker samtidigt kan det bli lite craaaazy,tyvärr kan jag bli en sån som gör allt då istället så man vet att det blir rätt gjort...Så Josefine om du läser detta hoppas jag inte var för hård eller otrevlig,eller något sånt haha!
Torsdag idag,lämnade Aurora sent,fan hatar när morgonen bara flyger förbi fattar inte vad jag gör...Eva åkte med alal barnen till ABrnadiset,jag gick på pormenad till Helena,sen gick jag och träffade Mickis och slängde lite cash på skit i centrum,sen gick jag hem och matade Astor sen gick jag och hämtade Aurora,sen lagade jag mat,och gav Aurora mat 3 gånger och hon ville inte äta,hennes mun går i ett hela tiden hon hinner inte äta!Jag lade Astor som vanligt vid sex,Jonathan kom hem vid tio sju,HELT galet tidigt!

Aurora körde race och sen slängde jag ner henne i badet med Jonathan.Alltså hon vaknade sju imorse,var vaken kanske 3 gånger inatt och somnade kvart över nio och var typ inte trött,jag fattar inte var hon får all energi ifrån!


Ja nu sitter jag och Jorre iallafall och kollar på Outkasts musikal,den är sådär...
Imorgon ska jag och Helena med ungarna till Andys lekland!JIPPIE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar