tisdag 12 oktober 2010

HEJ!

Hej,haha idag hängde jag med Mia,Sandor hade gett henne en jädra fajt inatt så hon var lagom glad idag!Och ni som följt min blogg från start vet ju vad jag pratar om och hur jag lider med henne!men efter en lång promenad och en centrum-latte kändes det nog lite bättre! Astor och sandor var så himla söta,tyvärr kan verkligen Astor "hit those high notes" just nu så det ilar i örnonen,stackars Sandor är inte van!

Imorgon ska jag "worka" igen,och på torsdag blir det häng med Anna och världens sötaste busunge Leah!
Jag har rutten träningsvärk i en nyfunnen muskel,typ "bakre-revbenen-vid-skuldran",helt sjukt...känns mer som jag sträckt mig...eller nått...kanske kan vara det...
Mia gav Astor en tröja idag,den satt perfa och passade hans humör jätte bra just nu...HEJ!

hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar