måndag 11 oktober 2010

Den bara...


Den bara dog ut...fattar inte vad som hände med "bloggglöden" haha...Aha tänkte skriva lite kort bara kommer inte ihåg hur man gör sånt här...Aurora är stor och kaxig och rätt så himla jobbig just nu,andra kallar henne söt...vad vet jag?haha

Astor är också helt stor,kryper som en galning går typ snart,säger hej till att och alla,HELA jag menar verkligen HELA tiden...Astor är du hungrig?HEJ...Astor är du trött?HEJ...ja you get the point...jag försöker köra min ZUUUMBA varje kväll efter allt jobb...the same old same old jobb,ni vet diska städa...blablabla!

Hörde att Annas kompis Chrisse födde barn idag!Grattis till er lilla son!och grattis Ellie som nu har blivit storesyrra!



Shitpommes kan inte fatta att Astorpastor fyller ett år om precis 1 månad och...12 dagar!HELT CRAZZZY! Nej nu ska jag sätta på Zumba advanced omen "Beto"och träna mina "mansmuskler"...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar