måndag 18 oktober 2010

Helgen...

Hej hopp!

EH WHAT!?Imorse knackar det på dörren 07:20,det är mina skor som kommer?hemleverade till dörren den tiden på morgonen?konstigt tycker jag...Tyvärr satt dom sådär...ÅH lite ångest...
I lördags var tanken att vi skulle köra en heldagàlaAurora....den gick sådär,vi åkte skit sent till Sickla och satasade på Andys lekaland...HAHAHA stort skämt så himla mycket folk helt sjukt!

Det enda gott som kom ur den vistelsen där var att jag upptcäkte Cheap Mondays baby kläder!OH LORD!Astor önskar sig bigtime Chinos och t-shirts därifrån,supercoola saker!

Jag fick vara DEN mamman som låter sina barn åka konstiga Konsum saker...Aurora fick åka en rosa bil som spelade Labamba låten haha...och en helikopter inne vid leksaksaffären...kompenserade liiiite för att hon inte fick leka på Andys...för det var verkligen 10000 barn där,skojar inte...
Efter det stressade vi hem för Opazo kalas,det var fadern i huset som fyllde 50 år.


Vi gick hem tididgt efter att Astor vaknat och var smått livrädd..

Tyvärr har det satt sina spår i honom just nu och han vägrar lägga sig själv..F*N jag som precis hade fått honom att somna själv UTAN problem...får se om det lossnar om någon dag...

På söndag jobbade jag på NK,tog budget med nån tusing,det var kuuul!

Idag lekte jag med Helena och två av hennes kompisar.Träffade Anna på bussen,jag tror på rikitigt att Leah är en av dom sötaste ungarna jag vet!Vi fikade och käkade lunch,hade mysigt!

Jag fick okcså inbjudan till Sandor och Lo´s dop!7 november så det ska bli kul!

Sen gick jag och hämtade Aurora,hahahaha igår kväll lgagade jag broccoli och bacon ostsås med pasta för hon älskar det.Idag när hon käkade det sa hon:

-AHA!Den här maten,DEN tycker jag om tror jag...

2 minuter och tio tuggor senare,SOM hon dessutom äter själv...utbrister hon:

-MAMMA,den här maten den var FIIITGOD!(alltså skitgod)

haha gullunge!

Tanken var att jag skulle gå på föräldramöte idag men det behövdes verkligen INTE!

Jonathan kom hem tidigare...vet ni vad jag fick göra då?

JO GÅ PÅ ZUMBA PÅ TYRESÖ GYM!Min lycka var total!Det var så himla kul och jag vill gå varje dag!Tur att jag har mina skivor här hemma...haha

Gjorde en smörgåstårta nyss som jag ska bjuda Mia och Helena på imorgon,vet bara inte HUR jag ska få med den hem till Helena...haha jaja det får vi se när vi ska iväg imorgon!




TUDILUUU!

1 kommentar:

  1. Julklappar, du e störd! Ta det lugnt. Fina bilder! Kram

    SvaraRadera