måndag 4 april 2011

Våreeen e hääär!

Nu sisådär 4 veckor senare än i Skåne så får vi äntligen lite vår!

Jag skådade solljuset idag när jag gick från jobbet,det var varmt och när jag hämtade ungarna åkte pälsvästen av!Aurora gick i bara fleecetröja och halsduk,och jag tjoade och tjimmade högt när jag såg blommor i rabatten!Wieee!


Idag försov jag mig,men kom i tid till jobbet,min fixa iorning mig tid försov jag mig på typ haha,det var faktiskt mycket folk för att vara en måndag,hur som helst så har vi ju alldeles underbara kunder och en del inte så underbara,men idag när jag fick kommentaren: "Gud,att du vet allt sånt,vad proffsig du är,duktig säljare,hälsa din chef det,du e jätte duktig"! OCH meningen var inte sarkastisk!Blev jätte glad och det gjorde lite min dag!

Igår åkte jag Jorre och Pontus och barnen till Sickla!Åh älskade Sickla mitt allra bästa som jag inte hinner åka till längre...Vi åt på Texas Grill..eller vad det heter,Skitt gott, jag åt en Caesar burgare!Kycklingfilé med smält parmesanost romansallad tomat och dressing smarrigt!Men jag tog bort allt bröd så det blev inte så mycket mat kvar haha.

Det ser inte så exklusivt ut på bilden men LÄTT GODARE ÄN FRIDAYS!


Efter maten,badet och städandet och "Astorläggandet" så gichade jag lovat Aurora att göra lite påskris vilket vi gjorde,hon var nybadad i sin nya fleecerock vi fyndade på Åhlens för bara 100 spänn!Rosa och lila...hon fick välja...haha

Har fått hårda klagomål på textfärgen så nu har jag bytt,hoppas det passar herrskapet!haha

Oh,juste ingen Zumba idag Fernando var inte där...Jag och min zumbasista sparar vår träning tills på torsdag!


Igår på kvällen åkte jag och Linda till Ica Maxi i regnet...Linad var rädd jag var nog liiite skraj men hon körde så vackert hela vägen,sjukt besvinka på dåliga Donken som inte kunde erbjuda en latte!

Jag handlade som vanligt över min limit och gjorde lite fynd...haha


Det som inte var så fyndigt är kassörskan när vi ska betala,som vill ta leg på mig när jag packar Lindas varor för hon skulle köpa cigaretter,dessutom är hon rätt otevlig så jag typ slängde upp passet till henne.

Sen när jag ska betala alla mina saker så hade jag en massa rabattkuponger,en av tre är sedan med på kvittot,dvs nästan 200 kr förlorade jag då,jag gick tillbaka och krävde tillbaka dom...vilket jag fick,tur för henne.

Jag bad också Linda kolla sitt kvitto,OCH mycket riktigt så hade hon tagit betalt för 7 CAFFE LATTE!EH?!Hon hade köpt en...104 kr istället för 14...Idiot...aja hon fick iallafall perngarna tillbaka hon med...Vilken jävla downer det va alltså...men sen åkte vi bil igen och blev liiite rädda igen...haha KUL hade vi iallafall!

Woaaa vi kommer ha så kul i sommar! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar