fredag 8 april 2011

Krill och krejjer...



Hahaha denna märkliga men dock underbara dag spenderades på jobbet sedan,just nu faktiskt med Linda och Porre!



Jag hämtade barnen i vanlig ordning sedan lät jag Astorpastor gå halva vägen hem och det gick jätte bra så himla duktig,idag hade dom varit på Kaatach igen,typ Arres bästa.

Pontus och Linda var krillmasters medan jag fixade med tilltugg därinne!


Vi käkade gott och hade/har sketa trevligt,alla är just nu lagom trötta men det e bara bra,då somnar man snabbt!haha

Innan hemgången idag kutade jag upp till NK för att spana in Simone i sin apigt snygga Tutu!Avis!haha cutie!Hennes underbara stövlar kommer från Tom Joule,.vi stod och dreglade i skyltfönstret häromdagen,tyvärr får jag nog nöja med mig med mina Hunters tillsvidare..Jorre blink blink...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar