måndag 11 april 2011

Helgen...

Tjolahej,lördagen spenderades med Livia och Annica,Livia kom hem till oss på morgonkvisten medans hennes kära mor uträttade lite ärenden,sen tog vi en promenad och lite lek i parken ner till dom för lite Donken!



Vi satt och snackade medans barnen lekte,och klockan flög iväg,så vi kutade hem för jag skulle träffa Mickis och Sara inne i stan för att käka middag på Back a yard!Woooo alltså det e så gott att man aldrig vil äta något annat...eller jo kanske Pontus grillat! :)

Vi hängde där ett tag och grattade Sara som fyllt år i veckan.

Sen drog vi mot medis,till Medis...haha


Jag hade min nya kavaj jag fyndade på HM,med små duvor!


Så jäkla gott!


Sara och jag!Skååål!

Sara och Mickis!

När vi hängt där i nån timme blev det ju helt plötsligt helt svinkallt,vilket inte var så konstigt!

-det var typ vinterkyla i luften...Så vi bestämde oss för att gå till Snaps,VILKET var lite misslyckat efter 100 kr i inträde, Mitt lilla fejs och jag-låten,Du e så vacker utan spackel-låten OCH Aristocats-Alla snubbar så drog vi hem!Dessutom var det åldersgräns på 23,jag såg bara fula brudar som INTE var över 21...typ...haha...Nej va dum jag var...men helt fullkomligt ärlig...

Söndagen jobbade både jag och Jorre och min allra bästaste pappa och Suss var barnvakter! När vi kom hem så möttes vi upp av Pontus,Linda och lilla O och grillade på för fullt,dom hade köpt kyckling och kött och en masa goda saker!Att grilla på gårn blir det nya helg-bästa!

Barnen hade haft det jättebra hos pappa och Suss och hade lekt hela dagen lång!

Oliwer Astor och Aurora lekte sen för fullt både ute och sedan inne!

Oliwer och Astor...kan man stå mer rakt haha?! Idag har jag varit på Photoshopkurs,givande och lagom kult...lite mer go i läraren hade ju gärna efterlysts men det e som det e!haha imorgon e det fortsättning!Sen ska jag stänga på Nybro efteråt!
Farmor var barnvakt idag då Eva hade stängt,min älskade farmor hon e så duktig och snäll,tack för all hjälpen!

Och tack farfar för skjutsen imorse till t-banan!


Min pappa ställde upp på eftermiddagen med så jag kunde träna,tack pappis!

Zumban var så jäädra grym idag! och han körde min önskelåt! Boom Boom Boom...haha

Well we ses imorgon kanske jag har lite schyssta bilder att visa er från kursen då!haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar